• ביטול עסקה יעשה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "החוק"). או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי.

• במידה וחבליה לא לוקטה \ נשלחה ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה [email protected]. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת אישור באתר או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר –

• במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את תפיסת המסגרת ללא תשלום נוסף

•מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

•החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. החלפת הפריט במוצר אחר או החזרתו כנגד קבלת זיכוי כספי תיעשה באתר האינטרנט או בחנות המשק, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש , במוצרים טריים (ירקות ופירות) לא חל סעיף זה..