אודותינו משק זנזורי

ברוכים הבאים לחסה זה זנזורי, משק זנזורי הוא משק המתמחה בייצור ושיווק של חסה מכל הסוגים , בנוסף המשק מגדל לפי עונות ברוקולי , כרוב, שומר ובצל יבש

חברת ש.צ. זנזורי ובניו בע"מ עוסקת מעל ל-50 שנים בשיווק תוצרת חקלאית ייחודית. מחסני החברה ממוקמים במושב שדה עוזיהו באזור אשדוד משם יוצאים רכבי החלוקה של החברה מדי יום לסיטונאים ברחבי הארץ.

כמה עובדות שכדאי לדעת על חסה: 

  • ישנם סוגים עיקריים של חסה שאנשים צורכים ביום יום, כמו חסה אייסברג, בעלת טעם עדין, מרקם חד והיא לבנה מבפנים. חסה ערבית שנחשבת פריכה ומתוקה ואפשר לערבב אותה עם גרגר הנחלים או ארוגולה. אפשר למצוא חסה עם עלים ירוקים ואדומים שנחשבת עדינה. וישנה חסה תרבותית או 'חסה ראש' – להן עלים ירוקים רכים, גדולים ומתוקים.
  • הרומאים, אשר החסה שהייתה מצויה בתקופתם והכילה חומר הדומה בתכונותיו לאופיום, נהגו לאכול חסה בסוף הארוחה כדי להירדם בקלות. מסתבר שחסה היא מקור מצוין לחומר הנקרא לקטוקריום, חומר שעוזר להרגיע את מערכת העצבים ולשפר שינה.
  • בחסה יש ויטמיני A, C, E ו-K יחד עם מינרלים, כגון מגנזיום, אשלגן, ברזל, אבץ וסידן ומדובר בירק עשיר בנוגדי חמצון (אנטיאוקסידנטים). חסה גם תורמת לבריאות העור ואכילה שלה בונה תאי עור ומשמרת אותם.

הזמנות:

שיטת ההזמנות הפועלת בחברה:

1. קשר ישיר למשווק באמצעות אמייל או טלפון במשרדי החברה.

2. הזמנות קבועות בהתאם לימי השיווק.

שאלתם את עצמכם פעם איך מכינים חסה , איך הוא מגיע פתאום למקרר שלכם , אז לפני שאמא קונה אותו , יש מספר שלבים שהשתיל עובר עד למקרר שלכם , אנו בחסה זה זנזורי יודעים לעשות את זה הכי טוב . למה?? כי חסה זה המומחיות שלנו וחסה… חסה זה זנזורי , אתם מוזמנים לשתף

חסה-זה-זנזורי

יצירת קשר

יצירת קשר